onsdag 7. mars 2012

Herreaften, også for damer

Omtale sakset fra Herre Vel sine sider:

"Herre Ungdomskorps, HUK startet sitt jubileumsår med konserten Herreaften, også for damer torsdag kveld. Programmet var en god blanding av kjente musikalske perler. Korpset kunne også by på en rekke solister. Trygve Bergland på kornet, Tommy Roen kornet, på althorn Karianne Eklund Johansen og på trombone Marianne Roen. Korpset hadde også egne sangsolister og by på, Kristian Andersen, Marianne Fosshaug og Eklund Johansen. HUK ble stiftet i 1892 og kan i 2012 feire 120 år. Korpset har vært en kulturell bærebjelke for stedet i alle disse årene og gitt Herres befolkning mange flotte musikalske opplevelser. Herre Ungdomskorps skal ha foajékonsert i Ibsenhuset i våres og planlegger en skikkelig jubileumskonsert i oktober."

mandag 30. januar 2012

Nytt fra HUK!

Vi går inn i en spennende del av sesongen.

Torsdag 16.februar inviterer vi til en uformell torsdagskonsert i gymsalen på Herre Skole.
Lørdag 24.mars kl 12-13 spiller vi foajekonsert i Ibsenhuset. Tittel på denne konserten er "Bedehussang med messingklang"

1.mai og 17.juni vil dere høre oss rundt på Herre, og sesongavslutning blir som vanlig på kafeen lørdag 9.juni.

Ønsker du å spille med oss 1. og 17. mai? Ikke nøl med å ta kontakt.

Hilsen oss i HUK

fredag 9. desember 2011

Velkommen til julekonsert!

HUK og prosjektkorpset ønsker dere alle velkommen til årets julekonsert i Herre Kirke søndag 18.desember kl 17.00!

onsdag 6. juli 2011

Velkommen til oss!

Vi trenger nye medlemmer for å få fylt opp stolene:-)

Kunne du tenke deg å spille litt? Pusse støvet av gamle ferdigheter? Ja da ønsker vi deg velkommen til oss. Vi øver i vårt nyoppussa rom i kjelleren på Herre skole. Opp bakken til venstre når du svinger inn på parkeringen til skolen.

Ta en titt på terminlista vår, og se om dette kan være noe for deg!

Torsdag 18.august kl 18.30 braker det løs!

Velkommen!

fredag 6. mai 2011

Aktiviteter i Mai og Juni!

17.mai deltar vi på feiringen av nasjonaldagen på Herre, i Kilebygda og i Surtebogen.

Lørdag 4.juni har vi ansvaret for den dugnadsbaserte kafeen vår her i bygda. Vi vil holde en liten konsert på utsiden hver time. Kafeen åpner kl 10.00. Salg av kaffe, kaker, vafler osv. VEL MØTT til en hyggelig sesongavslutning!

onsdag 16. mars 2011